2013年1月30日星期三

uunnværlig vedlegg Nike Air Jordan utgivelsesdatoer

nike free run 3 fortsatt brast i gråt, så på ham, øynene unblinking, redd for sine egne for å se fantom.For et øyeblikk nike uk, hun holdt ut armene tett rundt halsen hans, hulkende endeløse sa:? "nike, du endelig tilbake Vet du hvor mye jeg savner deg dager og netter tenkning, når øyeblikket tror gravert vet du hvor redd jeg? Jeg var redd jeg skulle dø, jeg er redd jeg ikke kan vente til å komme tilbake, er jeg redd for at jeg aldri ser deg ooo, ooo, nike, kan vi sammen for å ikke sant? sammen, aldri atskilt, ikke sant? "

"Lady, for mannen å vite" nike sko norge kinnet begravet til halsen, de uendelige omskiftelser kjedelig stemme høres, hvert ord som dopet med dyp depresjon nike mann vet innerst sorg, med den åpenbare streve med tårene og gråt stemme. Lady, vil vi ikke skille, vil vi alltid være sammen, ikke hver for seg, kan den fortelle ikke separat

, Dette vil ikke bli leavin ', OK? "nike free hånd gned hennes egne tårer Italia disig øyne, aethereally diskurs med ingen bris skjøre, og Cecil tråder av bønn." Ikke la meg, jeg var motvillig til å gå nike, er du ikke med meg, vil jeg redd for å love meg aldri igjen forlate min side, ok? '

没有评论:

发表评论